Direktlänk till inlägg 14 maj 2017

WTF

Av angelica ahl - 14 maj 2017 22:06

Jag vet inte vart fan jag ska börja riktigt men.. Det hela är så jävla sjukt att de finns inte men jag gör ett försök..

 

Igår alltså Lördag så åkte ja på ett barhäng då jag visste att en av mina bästa vänner skulle vara där å hon skulle dricka första gången efter hon fött sitt andra barn så jag var nyfiken på hur detta skulle gå.   

Jag kommer dit strax efter 22 går raka vägen in te dansgolvet där jag vet att hon kommer stå å studsa å mycket riktigt så står hon där. :) jag ser oxå i ögonvrån att han den där är där, tänker för mig själv äh skit i honom han är inte värd mig eller min energi.. Tar ett steg mot kompisen å känner hur nån sliter tag i mig å se på fan det är han som står med världens största leende å säger.

-Hej :) 

*Hej 

-Får jag en kram? 

(jag blir illa till mods å får en äcklad min plus att ja ser ut som ett frågetecken)

*Öh nej

-Inte det? 

(Jag skakar på huvudet å går mot min kompis)

 

Kompisen skriker så högt att hon överröstar live bandet som spelar å slänger sig runt min hals, vi är påväg å välta men som tur är så kommer det en vägg.. :) Hon studsar in i havet av människor igen å försöker dra med mig då jag känner nån som drar i mig igen.. Å det är han igen.... Tänker för mig själv är ha totalt körk eller vad fan är hans jävla problem?? 

-Hej (ler ännu större)

*Hej (ser ännu mer äcklad ut å ryggar tebax) 

 

kompisen kommer å puttar undan honom å säger..

=bort me dig!! ( hon vet inte vem han är då hon aldrig träffat honom) 

 

Jag å kompisen går ut då hon ska röka å jag berättar vem han är.. ( man kan se hur arg hon blir) Jag känner mig väldigt illa te mods å vill bara gå in å ge honom en jävla smäll så han åker i backen. Men iaf vi går in igen nu står han i dörröppningen te dansgolvet, jag går förbi men backar tebax å knackar honom på armen å frågar honom..

 

*Tycker du själv att du är värd en kram från mig efter ditt sviniga å äckliga betende du haft mot mig? 

-Man kan väl säga hej? 

*Jag hälsa ju

-Jaha de hörde inte jag. (bullshit då han hälsa två gånger)

*Du är ett svin thats it.

-Hur mår du då?

*Jag mår skit bra, har ju inga äckliga män i mitt liv som är falska.

-Det är bra, Hur går det me hojkortet?

*Sådär, men jag har köpt hoj :) (vänder mig om å går med ett leende på läpparna)

Ser i ögonvrån att han tappar hakan. 

 

Går ut å sätter mig å snackar med en polare te mig. Sen kommer han å hans vänner ut dom ska åka hem. (han tittar ens inte på mig iaf inte när jag tittar på honom) två av hans vänner kramar om mig. Den förste saknar ja massor å jag säger det te honom å han säger du är alltid välkommen tack snällt av dig men med tanke på hur de är så avstår ja.. 

Kramar om hans andra vän å han säger te mig jätte kul å se dig ( kramen är en ordentlig kram) desamma svarar ja.

 

Senare på kvällen så kommer en av hans vänners tjej fram å kramar om mig å säger jag saknar dig som fan mm jag saknar dig me gumman blir mitt svar. Hon frågar varför kommer du inte å hälsar på? Svarar de är hans fel.. Hon svär å säger hans namn. Jag säger hans förlust min vinst..

 

Det gör så jävla ont i mig att alla hans vänner saknar mig å ja dom men jag kan inte hälsa på dom eller ha dom på fb.

Jag vill bara att han inser vad han har gjort mot mig å be om ursäkt inte för att jag kommer acceptera den men själva grejen... Men tyvärr så är han så jävla egotrippad att de kommer han aldrig inse, sen att han gnäller på hans x som träffa andra bakom hans rygg å så gör han samma sak mot mig visst vi hade inget förhållande men själva grejen.. Gnäll fan inte på henne när du ditt körkhövve gör precis samma sak.. WTF lixom.

 

Å det stör mig som fan att jag inte kan hålla käft utan var tvungen att säga de jag gjorde visst jag var ärlig mot honom men jag vill oxå kunna vara falsk men ja kan fan inte.. Kan ens inte le åt en människa jag inte tycker om det går bara inte. De gör ont i hela min själ när jag försöker vara falsk å jag bli illamående å blir deppig i flera dagar efter.

 

Kände att jag behövde skriva detta så jag kan gå tebax å läsa detta så jag fattar själv vilken idiot han är, när jag behövde honom som mest så pissa han på mig. Kan inte än i dag fatta att han hade mage å göra så mot mig??? Hur kan han ens se sig i spegeln å anse att han är en bra människa? Visst jag är inte världens bästa absolut inte å när jag gör fel eller sårar nån så mår jag bokstavligt tala skit. Kan inte stå å säga att jag är bra osv.. Hur jag kommer känna för honom i framtiden det vet jag inte men just nu är det avsky å hat, tänkte att om jag skriver ner det så kanske jag kan släppa allt ang honom å gå min väg å veta att han aldrig kan ta min energi eller tid.. Sen när man minns hur jävla kul vi hade ihop gör det ju fan inte lättare.. Vi satt fan jämt å asgarva åt varann.

 

Jag är oxå nyfiken på vad han ville ha sagt med detta med å ge mig en kram? Nått ja aldrig kommer få svar på sen när man tänker typ undrar om han tänker på mig nån gång å saknar mig eller om jag verkligen inte betyde ett skit för honom. De är många frågetecken men jag ska göra vad ja kan för å släppa å leva lyckligt å må bra som jag faktiskt är värd... 

 

Nu ska jag testa å sova så natti natt... //The real Angel 

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

WTF

Av angelica ahl - 14 maj 2017 23:04

Jag vet inte vart fan jag ska börja riktigt men.. Det hela är så jävla sjukt att de finns inte men jag gör ett försök..   Igår alltså Lördag så åkte ja på ett barhäng då jag visste att en av mina bästa vänner skulle vara där å hon skulle dricka f...

Av angelica ahl - 23 mars 2017 23:30

Oj det var ett tag sen jag skrev... Ångrar fortfarande att jag tog bort mina gamla inlägg... Men du är så långt bort så det finns inte å jag är så lycklig att du är det.. Klart jag kan tänka tebax på dig å sakna dig men ja måste även tänka på hur ond...

Av angelica ahl - 30 december 2015 22:14

Jag radera min förra blogg pga vissa orsaker. Ångrar idag att jag gjorde hade vart bra å läsa igenom det både en å fyra gånger då kanske jag hade insett snabbare vad du ditt hor höll på med... Alla andra gånger har jag vart tyst denna gång tänker ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards