Direktlänk till inlägg 30 december 2015

Nu är det dax!!!

Av angelica ahl - 30 december 2015 22:14

Jag radera min förra blogg pga vissa orsaker. Ångrar idag att jag gjorde hade vart bra å läsa igenom det både en å fyra gånger då kanske jag hade insett snabbare vad du ditt hor höll på med...

Alla andra gånger har jag vart tyst denna gång tänker ja inte vara tyst....

Du är den vidrigaste mannen jag någonsin har mött.. Så möe falskhet som det finns i dig är helt sjukt...

Jag gjorde allt för dig... precis allt!!! körde dig te höger å vänster,låna ut pengar stod på din leksak å så möe mer som jag inte kan skriva här.... Å du bara pissade på mig men jag höll god min för din skull gjorde inget väsen av mig ställde inte tet för dig.

 

Jag fanns där 24/7 men ändå så skulle du ljuga å bedra,svika mig.. Du har visat mig att man kan inte lita på nån för även om man ger nån lillfingret så tar dom hela näven å du tog även mitt hjärta å själ... du krossa de åter igen som du lova att du inte skulle göra igen, det var du som ville bli ett par igen.

Å huxflux så vi var inget par det går ens inte ihop. Men ditt jävla psykfall de där är så jävla möe bullshit!!!!

 

Jag fick 511 orsaker varför du dumpa mig igen över MESS wow sikken jävla man du är...NOT... Jävla fega kräk... Fast du vet ju att jag hade pucklat på dig igen å denna gång hade du inte fått ont i enbart näsan du hade antagligen inte ställt dig upp igen dvs aldrig igen .. för jag hade inte slutat slå dig... 3e gången gilt heter det ju..

Sen att du har mage å skylla på massa bullshit köper inte ja.  Men sen så köper inte jag ett skit som kommer ur din käft då du ens inte är en äkta man utan ett FITTSLEMSHOR..

Du är ful från insidan å ut bara en bluff, du har aldrig kunnat stå för dina handlingar å du kan aldrig möta nån face to face utan tar allt över mess. Jag är ett fruntimmer å kan ta allt face to face alltså så har jag mer stake än vad du någonsin kommer få.

 

Du hr krossat mig 2 gånger det är 2 gånger för möe.  Men denna gång så ville jag inte dö utan döda dig. Om alla visste vad du gjort mot mig så hade du inte vart så "stolt" som du försöker utge dig för å vara. JAG HATAR Å AVSKYR DIG!!!

Jag litade på allt du sa te mig precis allt, men jag vet nu att allt du sagt är bara lögner, att du ens kan se dig i spegeln är helt sinnes.. du är inte värd lycka eller hälsa för du är en bluff!! Jag kommer INTE gråta om du dör.

 

Jag har fått lära mig under denna tid att du har misshandlat mig dvs psykisk du har tryckt ner mig kallat mig saker å även kallat mig saker framför andra, varit respektlös mot mig, Jag gick ner 20 kg för att du skulle vara stolt över mig stolt för å visa upp mig för dina vänner att du skulle vara stolt över att du hade en sån fin tjej vid din sida som var DIG lojal för det var ja fan i mig, gör ont mig att skriva detta tårarna rinner men det är dax att allt kommer ut nu. Dax att sanningen koommer ut.  Jag älskade dig men fick skit för ta mig fan allt jag gjorde. Vet du varför jag tog körkortet jo för att jag skulle söka upp dig dig å preja dig av vägen å sen ta mitt liv i den bergsväggen du snacka om. det var min plan. Å skulle jag misslyckas så hade jag alltid tågen utanför som jag var påväg mot en annan gång..

 

Finns inget gott i dig å jag kan stå för alla ord jag skrivit om dig. Å den sidan du visa mig i sommras trodde jag var sann, Men bara buffel å båg som vanligt när det gäller dig.

Tagit bort två liv pga dig å det ända du tänkte på var å ligga ens inte då visa du mig respekt eller brydde dig om mig. Så när folk säger nått bra om dig så kan ja inte hålla med om det. Å jag säger det med.  För då har inte dom sett vilken vidrig människa du är... Vilken bluff du är.. Jag skulle vilja ha en genuin ursäkt av dig face to face men det vågar inte du.. Å genuin var ett ord du lärde mig konstigt att du aldrig använder det nu.. Även kul att dina ligg vill se ut som mig hahaha vad fan har du pysslat med igenkligen?? Du har förstört så många liv. Allt du tar i bli te skit varför tar du inte ditt eget liv? Hade jag behandlat människor om du gjort så hade jag gjort det för länge sen.... Du har utgett dig för å vara nån du inte är.

 

Stå å säga att jag inte är nått flickväns matrial eller mamma matrial var så lågt gjort av dig. Men ändå skulle du ha mig.. Varför? Jag kanske hade hittat en man som är man å inte en bluff. En som verkligen uppskattar mig å älskar mig. DU är inget pojkvänsmatrial, DU är inget pappamatrial.

 

Istället så hjärntvätta du mig så som psykopater gör å du är en sån finns ingen tvekan av 10 vanliga "kännetecken" så stämmer alla in på dig.. Jag ångrar så att jag gick tebax te dig det gav mig bara lögner å svek. för hade du ens gillat eller brytt dig så hade du suttit vid min sida nu.. å du ska veta att detta är inte allt å mer kommer komma för nu ska allt ut å jag kommer inte längre hålla käft.. Jag saknar den du spelade å vara men nu när du visat ditt sanna jag så känner jag bara avsky, att jag kunde vara så naiv usch.

 

Men har bara mig själv att skylla men jag lovar dig och alla andra att jag är starkare nu än vad jag någonsin varit så testa gärna nu hjärntvätta mig... Lycka te ditt hor... Har verkligen inget för män som dig eller dom som ligger runt som du gjorde.. usch man kan ju bli äcklad för mindre.. Att du ens kan blåljuga för nån när du tittar dom i ögonen så som du gjorde me mig är sjukt.. Det bevisar bara att du aldrig haft nått hjärta å ett hjärta är vad en bra å god människa behöver du har heller ingen själ ingen vaker sådan.

 

Du har skadat mig djupt men sen måste jag tänka på att du är en psykopat gör allt för egen vinning. Inte för å vara snäll eller för å hjälpa nån.. allt du gör,gör du för å vinna på det själv. Dvs inget var sant eller genuint gentemot mig.

 

Å nej jag är inte ledsen bara glad att jag vet nu hur hor som du fungerar så jag kan känna igen dom... Ända jag är ledsen över är att jag träffa dig från första början å jag trodde du var en man å blev så äckligt grundlurad.

 

Jag har utseendet med mig fortfarande, Ett mycket speciellt sådant inget som vem som helst har,har en egen vilja vågar säga emot om jag anser att nått är fel. Har ett hjärta av guld har ett jävla humör. Är lojal mot dom som förtjänar det även ärlig mot dom som är värda det.Men jag är stolt över mig själv då jag lyckats ta mig igenom detta för det är inte alla som gör det. den enkla vägen ut ur detta helvete är att ta sitt liv den svåra är att kämpa å de är det jag har gjort nu.. Vet även vilka mina ÄKTA vänner är å dom får mig att skina som en sol. Ni är helt otroliga å underbara.. Är så tacksam å chokad över vart viss hjälp kom ifrån det var jag inte berädd på alls..

 

p.s mer skit kommer komma om dig är inte klar än detta är bara en liten liten bit av det. d.s

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

WTF

Av angelica ahl - 14 maj 2017 23:04

Jag vet inte vart fan jag ska börja riktigt men.. Det hela är så jävla sjukt att de finns inte men jag gör ett försök..   Igår alltså Lördag så åkte ja på ett barhäng då jag visste att en av mina bästa vänner skulle vara där å hon skulle dricka f...

WTF

Av angelica ahl - 14 maj 2017 22:06

Jag vet inte vart fan jag ska börja riktigt men.. Det hela är så jävla sjukt att de finns inte men jag gör ett försök..   Igår alltså Lördag så åkte ja på ett barhäng då jag visste att en av mina bästa vänner skulle vara där å hon skulle dricka f...

Av angelica ahl - 23 mars 2017 23:30

Oj det var ett tag sen jag skrev... Ångrar fortfarande att jag tog bort mina gamla inlägg... Men du är så långt bort så det finns inte å jag är så lycklig att du är det.. Klart jag kan tänka tebax på dig å sakna dig men ja måste även tänka på hur ond...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards